Telenor Xtra FFO

av Administrator

Telenor Fotball fritidsordning (FFO) er et tilbud til alle barn fra 1. – 7(9). klasse i Storhaug bydel.

1. klasse har tilbud (FFO) onsdag  og tirsdag(IFO), (FFO mandag og IFO torsdag fra høsten 2024), mens øvrige kan velge alle dager. Foruten skolene Storhaug og Nylund tar vi også imot barn fra andre skoler som måtte være interesserte i det.

Vi henter 1. –  3. klassingene ved skoleslutt på Storhaug og Nylund skole, mens de øvrige kommer seg til Midjord selv. Vi spiser i Broddhuset, før barna gjør seg klar for trening 14:45-16:00. Spillerne hentes ved fotballbanen på Midjord i perioden 16:00 – 16.30. Fravær meldes Rune Larsen, i SPOND.

FFO er opptatt å av at alle skal få oppleve mestringsfølelse uansett alder, nivå og kjønn.
Vi tilpasser øvelsene til alle nivå og deler opp i mindre grupper slik at alle får den oppfølgingen de trenger.

FFO følger skoleruten. Ved planleggingsdager/helligdager som gjelder skolen, har FFO stengt. For skoleåret 2023/2024 gjelder følgende planleggingsdager: 16.8. 17.11. 2.1. og 10.05. FFO har stengt i påsken og romjulen.

Nylund skole har i tillegg planleggingsdag 02.04 , Storhaug skole har i tillegg planleggingsdag 16.11.

Åpningstidene for FFO er mandag – fredag fra skoleslutt til 16:30.

NB! Fra 1. august frem til skolestart tilbys det heldagsskole. Det samme gjelder fra skoleslutt og ut juni måned. Vi har også heldagsskole i høstferie og vinterferien. Det er egen påmelding til heldagsskolene mot en avgift. Program vil bli sendt på epost og lagt ut i SPOND.

Brodd har 100 tilgjengelige plasser hver dag.

Mat og utstyr

Det serveres brød mat hver dag, i tillegg har vi varm mat en gang i uken. All mat er inkludert i FFO/IFO prisen. Vi får all matleveranse fra Rema 1000 Storhaug. Dersom barnet har matallergier/intoleranse eller andre spesielle matbehov, er det viktig at det gis beskjed om i påmeldingen.

Alle spillere kan bestille bag, shorts og langarmet spillertrøye samt, bukse og treningsgenser. Pakken koster kroner 100,- men det er en meget fin pakke for en billig penge.

Link til bestilling: /https://telenorxtra.profilsport.no

Priser: Du betaler for FFO 10 måneder i året

1 dag i uken: 700,- pr måned                                           1 dag i uken:  735,- pr. måned
2 dager i uken: 1300,- pr måned                                     2 dager i uken: 1365,- pr. måned
3 dager i uken: 1700,- pr måned                                     3 dager i uken: 1785,- pr. måned
4 dager i uken: 2000,- pr måned                                     4 dager i uken: 2000,- pr. måned
5 dager i uken: 2300,- pr måned                                     5 dager i uken: 2300,- pr. måned

Vi sender ut regning den 15. i hver måned (forhåndsbetaling).

For å bestille plass til ditt barn på Brodd Telenor Xtra FFO, send epost til ffo@brodd-il.no med følgende opplysninger:

• Navn på deltaker:
  • Ønskede dager:
  • Fødselsdato:
  • Navn på foresatt:
  • Telefon foresatt:
  • Epost foresatt:
  • Adresse:
  • Skole:

Oppsigelse av plass på FFO

Oppsigelsestiden er 2 måneder, regnet fra den 15. i påfølgende måned. Oppsigelsen skal varsles på epost ffo@brodd-il.no
Hvis en vil redusere plasstørrelsen gjelder det som oppsigelse av en del av plassen og oppsigelsesreglene gjelder.
Husk å si opp plassen før 15.juni om man IKKE skal benytte plassen til neste semester. Ellers så går påmeldingen automatisk videre.

Faktura/betaling

Faktura sendes til epostadressen bestillingen er registrert med. Vi anbefaler alle å opprette e-faktura/avtalegiro.

Husk at utgifter til FFO og IFO i likhet med SFO blir trukket av på skatten.

FFO er en fin arena for å knytte barn sammen på tvers av skolegrenser. Vi følger Telenor Xtra og NFF sine skoleringsplaner for barn fra 6-12 år. Klubben legger stor vekt på holdninger og fair play. Brodd er også med på fellesarrangementer med andre FFO-er i distriktet. Blant annet spiller vi turnering i Randaberg arena, og har sommer avslutning i Kongeparken(eventuelt egen sommeravslutning på Midjord).

PS!Er det noen som har betalings utfordringer så ta kontakt på epost: ffo@brodd-il.no så er vi behjelpelige.

FFO-ansatte 2023/2024:

Rune Larsen: Leder FFO (Instruktør)
Har trent klubbens A-lag i 2014. Har spillererfaring fra Farsund og Sola. Har tidligere vært tilknyttet barnevernstjenesten i Stavanger, og er en strukturert og organisatorisk anlagt type. Vil ha ansvar for foreldreoppfølging gjennom foreldremøter osv – samt den overordnede sportslige oppfølgingen. Har vært FFO leder siden 2014. Han er også klubbhusansvarlig.
Epost: ffo@brodd-il.no/ffo@broddfk.no

Ali Kilinc (Instruktør)
Teknikeren framfor noen. Ali har spilt i Adeccoligaen for SIF, og vist seg fram for flere toppklubber. Ali trener i dag klubbens A-lag. Ali har også gjennomført UEFA B. Han er nå inne i sitt 11 år som FFO trener.
Epost: kil_inc@hotmail.com

Amalie Stavnem (Instruktør)
Er nå inni i sitt 6. år som FFO og IFO instruktør. Jobber fast alle dager. Er også markedsansvarlig i klubben. Har spillererfaring fra klubbens damelag.

Tom Gerhard Strand (Instruktør)
Tom kommer fra tømmeryrket, og er klubbens nye trenerveileder. Jobber 100% i klubben og er å finne på FFO/IFO alle dager i uken.

Chris Skjold (Instruktør)
Trener for Gutter 14. Tidligere jobbet på FFO Sola. Studerer nå Bachelor i Idrett på Universitetet.

Moses Leonidas(Instruktør)
Trener for Gutter 14 og spiller på A-laget.

Elijah Leonidas(Instruktør)
Tvillingbror til Moses. Trener også gutter 14. Har gitt seg som fotballspiller og er 100% fokusert på trenerutdannelsen.

Erlend Jacobsen (Instruktør)
A-lagets keeper. Spillererfaring fra Tromsø. Studerer nå idrett på universitetet.

Galan Ahmed(Instruktør)
Spiller på klubbens A-lag, vært på FFO i 3 år.

I tillegg bruker vi spillere fra klubbens a-lag og juniorlag ved behov.

@2024 Brodd Fotballklubb
– Fremtiden er grønn